30. toukokuuta 2011

Baby, I hate days like this..

...when it rain, rain, rain, rains !



Viikonlopun elin koomassa, katsoin TV:tä ja nukuin. Söinkin välillä, äiti teki mustikkapannaria, nom ♥ (pakko myöntää että aikasemmin en ole pitänyt siitä, mutta nyt sekin oli ihanaa. :D) Tein kesäsuunnitelmia, kaipasin ihmisiä ja kuuntelin paljon musiikkia. 

Tänään koulussa harjoiteltiin taas kevätjuhlabiisejä, ja pakko jakaa tännekin mun ilo: Pidä liekkis-biisin stemmat meni kerrankin mulla ja Petulla tositositosi hyvin ! Stemmat on siis mun ja Petun omakeksimät ja menneet aina vähän miten mistäkin, lisäksi mulla ja Petulla on hieman erilaiset äänialat niin on ollut vaikeuksia että Petu pääsee tarpeeksi korkealle puhtaasti mun kanssa. Tänään meni kuitenkin aivan mahtavasti :----) hihii. 

Vikalla tunnilla mentiin lukiolle tekemään kurssivalintoja. Myönnän, että kurssitarjotinta vilkuillessani rupesi melkein tekemään pahaa: miksi meille ei ole voitu laittaa kursseja valmiiksi ? Miksi on niin paljon valinnanvaraa ? Vaikka melkein kaikki olivatkin kyllä pakollisia kursseja ykkösellä. Täytyy toivoa, että mun Wilma rupeaisi toimimaan että pääsisin täyttämään kurssivalinnat sinnekin.. köhköh. Kyllä niitä kursseja ainakin tarpeeksi tuli. :D

Iltapäivällä äiti tuli hakemaan mua, ja vei mut kasvohoitoon tutulle kosmetologille. Ai että se rentoutumisen tunne, kun laitetaan kaikenmaailman rasvoja ja kuorintoja ja höyryjä.. ♥ Voisi ruveta harrastamaan useamminkin tollaista luksusta. :'D 

Kuvatuksia:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti