22. toukokuuta 2011

Vaikkei tavattais koskaan, kaikki kulkee mun matkassa.

Tällä kerralla saattaa vähän venähtää mutta ei se mitään. <:

Perjantaina oli viimeiset kokeet ! Ihmisbiologiaa nimittäin. Täytyy vaan toivoa että en kussut (anteeksi maailma) niitäkin, sillä toiset viimeisten viikkojen kokeet menivät... no, hieman huonommin kuin esimerkiksi edellisessä jaksossa. Vaikka kasikin on hyvä numero, mutta pitää toivoa et ne pysyis ysissä. (:

Koulun jälkeen käytiin Allun kanssa kaupassa, ostettiin vähän ruokaa ja tultiin meille. Täällä ei jaksettu kauaa tuhista, kun ulkona oli niin kiva sää, ja lähdettiinkin kameran ja ruokien kanssa vuorelle. Vuori on siis tässä suhteellisen lähellä, meiltä kävelee sinne jossain kymmenessä minuutissa. Ja se on siis kirjaimellisesti vuori, josta on vaan tullut meille perinteinen paikka mennä "piknikille" ja puhua kaikesta maan ja taivaan välillä. Siellähän me sitten istuttiin about 3 tuntia, ihailtiin maisemia ja juteltiin ja syötiin ja naurettiin ja otettiin vähän kuvasia. Vuorelta lähdettiin meille päin, mutta poikettiin matkalla vielä läheisellä rannalla. Sielläkin vaan istuttiin ja juteltiin. Ollaan mekin tylsiä. :''D Illalla katottiin Salkkarit (joita minä siis katson... ehkä sen 5 kertaa vuodessa?) ja Frendit ! Siellä tuli sopivasti meidän kummankin lempparijakso, se jossa Brad Pitt vierailee. ♥

Kuvatuksia perjantailta:

Lauantaina, eli no kai se on jo eilen, lähdettiin Allun kanssa aamulla klo 8.49 junalla Suonenjoelta ensiksi Pieksämäelle, jossa piti vaihtaa junaa, ja siitä eteenpäin Jyväskylään. Shoppailtiin siellä sitten päivä, käytiin raxissa syömässä ja kun siinä kävelykadulla oli joku orkesteri soittamassa, niin olihan siitä pakko kävellä vierestä eläytyen vähän siihen klassiseen musiikkiin ! Suunniteltiin jo, että sitten kun saadaan ajokortit, pilistellään kylillä ja laitetaan radiosta soimaan joku Antonio Vivaldin Four Seasons... not. :'D
Iltapäivällä tultiin bussilla pois, ja oltiinkin kuuden maissa Suonenjoella josta äiti haki meidät. Sitten Allua tultiinkin hakemaan ja jäin isosiskoni kanssa kaksistaan kotiin. Järkyttävä väsymys, mutta pitää kirjoittaa nyt silti. <:

Jyväskylästä tein vaikka mitä löytöjä !

Tää paita on aivan rakkaus ! Kuvassa se vaan näyttää
vähän tyhmältä. :I

+ 5 toppia
+ 1 t-paita
+ shortsit
+ sukkia
+ suklaata ♥

Se oli kiva päivä se vaikka jalat vähän valittaakin ~7n tunnin kaupoissa ravaamisesta. Nyt voisin kyllä painua peiton alle koska viime yönäkin tuli nukuttua se lahjakkaat 6 tuntia muiden tämänviikkoisten valvomisten lisäksi.. :---)

1. olen_niin_kateellinen TBPID:stä :---( ja toi paita on iha superkiva! :>

2. etpä oo enää kauaa kateellinen ! <;

ja joo, toi paita on paras. ♥

3. hehehee mä ostin ton 6€ jo joskus tammikuussa :):):):) leijunn! oot söpö >)