25. syyskuuta 2011

Jos maailma tää rupee päätä mun pakottaa, mä laitan silmäni kii ja toivon parempaa.


Viikko on ollu aika jees sinänsä, vaikka oonkin stressannut kokeista pikkuisen ja kaikesta muustakin. Kokeethan  alkaa keskiviikkona, onhan mulla tässä vielä aikaa lukee.. :) 


Torstaina lähdin koulun jälkeen käymään Kuopiossa, tavoitteenani saada ostettua ens jaksolle kirjoja ja muutakin krääsää. No, kyllähän sitä muuta tavaraa kuten meikkejä löytyi, mutta just se Ruotsin kielioppikirja minkä olisin halunnut, oli loppunut. Kirjaostosten jälkeen sain seurakseni Allun, joka on tätä nykyä siis kuopiolainen. Ollaan nähty ihan tosi vähän, ja oli tosi kivaa nähdä neitosta taas ! :) Juttua riitti ja tapasin siellä sitten jotain Allun kavereita ja nekin oli kivoja, jee olin sosiaalinen ! (:

Viikonloppu kuvissa:


Katan lauantai-illan tekemiset :DD kasvonaamioo!


cool hämpskyverkko !


+ Greyn Anatomian 1 .tuotantokausi joka on rakkaus ♥

Ja huomenna taas kouluun... eääääh.

2 kommenttia:

  1. kata eikös toi oo kanaverkkoo eikä mikää hämähäkinverkko :DDDd

    VastaaPoista
  2. EI VARMANA OLE :D:D:DDD se on hämähäkinverkko. oon ihan varma siitä.

    VastaaPoista