24. heinäkuuta 2012

Saanko tarjota yhden vinkin, mua on kohdeltu paremminkin.

Tänään on ollut taas niin turha päivä. Oon lukenut ficcejä, suuttunut itseeni ja moniin muihin, etsinyt Turusta kämppiä kahden vuoden päähän (... juu-u, en suunnittele koskaan mitään etukäteen) ja jättänyt pyykit pesemättä koska puudutin persettäni kovalla parketilla siskoni letittäessä tukkaani 2 tuntia. Tuloksena on 8 tiukkaa ranskalaista lettiä, joista ette nyt kyllä valitettavasti saa kuvaa, näytän suhteellisen perseeltä tän päivän jäljiltä. Päivän valoni oli Elinan soitto, meitsi lähtee viikon päästä Ukiin ja saa viettää siellä viikon mitä parhaimmassa seurassa, ja mennään taas laivallekin ! Voitte siis vaan jäädä odottamaan sitä kuvien ja hehkutuksen määrää.

mitä sainkaan porukoilta tuliaisiks reissusta !! me likes


vihaan sivuprofiiliani mutta siltikin pitää ottaa siitä kuva. en tiedä miksi,
mutta katsokaa nyt tota nenää ja ylähuulta. oon vammainen, truly.

Tällä hetkellä mulla on taas vähän sellainen "haluan kaiken ja äkkiä"-fiilis. Oon pitkän miettimisen jälkeen päättänyt ostaa uuden rungon, hyvin mahdollisesti myös käytetyn telezoomin ja korutilaus on vireillä Jennan kanssa. Koulun alettua toivottavasti tehdään Iidan kanssa EMPille tilausta, whii en malttais odottaa koska tiedän jo paljon tuotteita mitä tahtoisin. Ja tiedän myös että raha olis tarpeen... Eh. Pakko rukoilla Jumalalta, johon en kyllä sen suuremmin uskokaan, että pääsisin syksyllä taas töihin. Muuten mun haaveet taitaa vähän hiipua.. Pieni kooste mun haluamisista, tässä nyt on vaan murto-osa.



Tällä viikolla pitäis tilata jo ekan jakson koulukirjat, että ne ehtisivät tulla. Ja Wilmakaan ei toimi, toisin sanoen en varmaan saakaan niitä tilattua. Ja kirjalistakin on väärä. Kun lähden viikonloppuna taas Ukiin, sieltä pois tullessani lomaa on jäljellä kai enää viikko. Kesäloma on mennyt niiin nopeasti, ja mitä olen saanut aikaiseksi? Liian vähän blogitekstejä, liian vähän kaverien tapaamisia, liian vähän pikkubiletystä, liian vähän mitään järkevää. Liian vähän onnellisuutta. Kohokohta oli tottakai Provinssirock, sitä en kiellä. Se oli huikeaa. Mutta muuten olenkin tyytymätön kesän saldooni, oon tehnyt liian vähän mitään. Kai tässä vielä on aikaa se 3 viikkoa.

ps. mihin kommentoijat on kadonneet ): teitä on ikävä !

2 kommenttia:

  1. MINÄ KOMMENTOIN NYT !! hihii <: liian vähän minun tapaamista, ja se pitää korjata heti alkusyksystä. koska ikävä. ja koska asiat.

    älä välitä, ens vuoden aikana sit teet paljon kaikkee kivaaaa ! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IHANA KOMMENTTI KIITOS ♥ joo korjataan asia. ja toivottavasti teen kaikkee kivaa.. :---D hope so.

      Poista