4. syyskuuta 2011

Lagaamista aamusta iltaan...

..or not. No itseasiassa, aamulla olin tosi reipas, sillä olin lupautunut lähtemään Keskukselle auttamaan Nouse Ratsaille-päivässä ja piti herätä puoli yheksältä.. Ja tosiaan, voin antaa hienon ja tarpeellisen vinkin ihmisille: ei pysy enää pirteenä kun on ensiks kouluviikon nukkunu huonosti ja sitten viikonloppuna päättää harrastaa yödatistelua sun muuta ja mennä nukkumaan kolmen maissa ja herätys on ysin maissa... eeieiei meinaan nukahtaa ihan pystyyn. :c Jos sitä tänään menis vähä aikasemmin nukkumaan jos en jo nukahda ennenaikojani.

Mutta, palaillaan ajassa takaisinpäin eiliseen ! Lähdin siis aamupäivällä bussilla Jyväskylään matkaseuranani mp3 ja väsyneet silmät, ja kaikki tietää yhtälön vastauksen. (Anteeks tää matikkakieli, tein äsken matikanläksyjä ja pitkä matikka ei oo mun alaa...) Heräsin kuitenkin sopivasti juuri kun tultiin Jyväskylään, ja siellä sain seurakseni Milkan jonka näkemisestä oli kulunut ihan liian pitkä aika. :I Höpöteltiin, höpöiltiin ja tehtiin muutama ostoskin ja syötiin 3-kerroksista suklaakakkua namnam. Oli kivaa ja harmitti kun piti lähtee illansuussa kotiin. :c Jossain tässä sit pidempää visiittiä ku tulee aikaa !


näi me oikeesti ollaa.

näin hauskaa meillä oli.. :c

jeejee ostokset. :)
Äitiiiiiii, en tahdo mennä huomenna kouluun. For real, mulla on kylmä vaikka oon villasukat jalassa ja iso paksu huppari päällä. :I

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti