12. marraskuuta 2011

Shoot me with your rubber bullets.

weheartit
Tänään oli eka työpäivä, ettekä arvaa kuinka iso väsy nyt on kun on heränny puol kuus.... Ja huomenna töissä pitäis olla jo kuudelta. Ei helvetti. Voisin nukahtaa tähän paikkaan, ja saisin nukkua ihanasti jotain 10 tuntia... Muttakun ei voi. Jos sitä taas menis 5 tunnin unilla. 
Onneks koulupäivinä saa nukkua pidempään. 

Pitäis kirjottaa terveystiedon essee ja ruotsin kirje opettajalle + paljon muuta, huomenna pitäis värjätä hiukset koska perjantaina on koulukuvaus. Ja pitäis leikata hiukset ennen sitä. Lisäksi mulla on kauhea vimma sisustaa mun huone uudelleen, oon kaavaillu jo uudet verhot, koulupöydän, sängynpeiton ja koristetyynyt, taulut ja vinyylilevyjä seinälle. Ja musta korkkitaulu sängyn luo, johon voin laittaa kaikkea, minkä haluan aamulla tai illalla muistaa. Oon soittanut taas pitkästä aikaa pianoa tällä viikolla tosipaljon, tulostin netistä kitaran tabseja kun ei oikeita nuottejakaan ilmaiseksi löydy. Korvakuulolta soitan melodiaa, ja se on yllättävän helppoa. Luulen vähän, että kohta porukat ei enää kestä mun hoilaamista soittaessani. Se on niiden ongelma sitten.

A Fine Frenzy - Happier

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti