15. marraskuuta 2011

Take my fucking hand and never be afraid again.




Viikonloppu meni aika koomassa, olin törkeen väsyny töiden takia ja sunnuntaina terveystiedon esseen kirjottaminen tuntu mahdottomuudelta. Tein sen silti, kirjoitin paperin täyteen paskaa mutta jotain siinä lukee silti. Jee. Sunnuntaina oli illalla tosi paha olo ja kirjoitin 2 luonnosta, jotka ei kuitenkaan kelvannu postattavaks.  Onneks omistan ystäviä jotka osaa piristää mua. c:


Eilen postissa tuli CDON.comin paketti, jota kerkesinki jo vähän odottaa ! Saksikäsi Edwardin annoin Allille synttärilahjaksi ja MCR:n levy tuli itelle, hiih. c: Voisin haluta joululahjaks lisää kaikkia levyjä, oon tosi huono hommaamaan niitä... 


Tänään on ollu vaihteeks ihan törkeen kiva päivä, vaikka ei ees oo tapahtunu mitää erikoista. Heti aamust alkaen oon hymyilly all day long ja nauranu paljon, ihan turhallekki.. Tosin mun vatsalihakset on tuntunu vähä kipeiltä eilisen istuntatunnin jäljiltä, ja nauraminen on sattunu. D: 
Nyt tuntuu taas onnelliselta. Sopii toivoa että mulla pysyis tää onnellisuus-vaihe päällä, en jaksais mitään angsteilua  vähään aikaan. Elämä on sittenki iha kivaa, ja jos angstittaa nii sit angstittaa. So what, elämä jatkuu. :')


Ahahaa löysin tälläsen kuvan, voi että ku oon pikkukata. Onneks oon kasvanu tosta vähän.. Kultaisia muistoja. ♥ Löysin kans Allun tekemän Kata 15v-kortin ja voieii kun hajotti ja tuli melkee tippa linssiin ku luki meiän juttuja.. Ikävä sitäki neitiä. :c

Donnan kynnet ja tassukarvat kaipaa leikkausta, sen pikkusia jalkoja ei näy kohta ollenkaan sen pehkon alta. Taidan mennä leikkaamaan niitä ja koitan ylläpitää ilosta olotilaa. <:

8 kommenttia:

  1. Toi sun ilme on aika sulonen tuossa kuvassa :) ja Bennykin näyttää isolta tai sitte sinä oot vaa pikkunen (:

    VastaaPoista
  2. kiitos kommentista ! totuushan on että olin tuolloin vaan tosi pieni, ja enhän mä nykyäänkään koollani kauheasti hätkäytä.. :D Benny ei kokoansa oo muutellu. <:

    VastaaPoista
  3. tää siun blogi pisti heti silmään kun näin tuon Party Poisonin tuossa, MCR! ♥ ja muutenki on kiva nähä vähän massasta poikkeavia yksilöitä, tykkääntykkään! :3 ♥ ja btw, mie selailin siun vanhempia postauksia ja SULIN kun näin Frankin, asdfghjkl! ♥ ^______^ paljon muuten makso Bullets? miulta nimittäin puuttuu just se ja aattelin sen jostain ostaa! :)

    VastaaPoista
  4. T: chemicalcoraline :3

    VastaaPoista
  5. oo hei kiitos paljon kommentista ! <: kiva kuulla että tykkäät. maksoin bulletsista tuolta CDON.comista kai vajaat 20€ :)

    VastaaPoista
  6. aika paljon oot bulletsista maksanu ku mä ite ostin sen alle kympillä :o

    VastaaPoista
  7. ei sitä saa enää halvalla mistää ainakaa uutena. :c

    VastaaPoista