26. marraskuuta 2011

Tänään ei satanutkaan, vaikka taivas on ollut painava pitkään.

Pahoittelen järkyttävän hidasta postaustahtia, mutta koeviikko alkoi taas ja lukemisiltani en ole ehtinyt kirjoittelemaan, enkä kyllä kuvaamaankaan. Tänäänkin olen viettänyt herättyäni about 4 tuntia kirjan ääressä, enempään en pystyny 6 tunnin katkonaisten unien jälkeen.. Meni eilen taas toi nukkumaanmeno myöhälle, hups. Ainiin, täytyy pahoitella myös sitä, että ette saaneet laulu/soittovideota vieläkäään, vaikka eilen sitä kovasti kaavailin tekeväni.. Kuka heräskään ääni käheenä ja kurkku kipeenä, taitaa flunssa tehä tuloaan pitkästä aikaa. ♥ 

Ainiin, tän päivän tekemisiin kuulu myös joku niin turha... D: he, he, hups.


Mutta eilen mulla oli nimpparit ja äiti anto mulle suklaata. jee. c:


Mitäs tällä viikolla onkaan tapahtunu. Muutaku kokeisiin lukemista... Keskiviikkona vietettiin Jannikan kans 2 hissantuntia lattialla istuen ja suunnitellen meiän tulevaisuutta, oi että en tiiä mitä tekisin ilman sitä naista. c: Mut muuta ei kai sit ookkaa ollu. Ei oo ollu mitään angstittelunkaa syytä, ja itseasiassa kaikesta tästä kokeisiinlukustressistä huolimatta oon nyt tosi onnellinen. Asiat menee kerranki niin niinku oon niitä suunnitellu, ja ne mitkä ei mee, nii on kivoja ylläreitä silti. (: Tosin oon kyllä ikävöiny tällä viikolla kaikkia aika paljon, tajuttiin Elinan kanssa et joulu on kohta ja neiti tulee siis meille. Jipiiiii ! Oon ikävöiny myös Allua paljon, vitsi että pitäis sitäki nähä.. 


Äh, mun kirjotusinto loppu tähän. 
Nauttikaa lopuksi mun kauniista kauheesta naamasta. <:


2 kommenttia: