18. joulukuuta 2011

Mä löin vaaleenpunaset lasit päähän ja ruusun terälehtiä satoi taivaalta.



Lauantain vastaisena yönä multa loppui koulu. Perjantaina piti siis illalla vielä mennä kouluun, kymmeneltä alkoi pienimuotonen "joulujuhla", jonka ohjelmassa oli mm. piparinetsintä, biisiporo (biisikärpänen..) joka voitettiin ja muuta kivaa. Kyllä toi enemmän mun mieleen oli, kun ylä- ja ala-asteen juhlalliset joulujuhlat ! :D Koululta mentiin sitten kynttiläkulkueena kirkkoon, kuunneltiin vähän aikaa papin höpinöitä ja ihmeellistä musiikkia jota soitti meidän opettajat ja sitten kaikki lähti vähän omille reiteilleen, suurinosa varmaankin juhlistamaan loman alkua. Itsehän jouduin tulemaan kotiin, koska lauantai-aamuna lähdettiin käymään porukoiden kanssa Lappeenrannassa isovanhempien luona. 

Suurimmaksi osaksi nukuin automatkat, ja siltikin kotiin päästessäni mua väsytti aika hullun paljon. Silti, kun koitin yöllä mennä nukkumaan, valvoin pari tuntia musiikkia kuunnellen ja asioita miettien. Suoraan sanoen eilen illalla mua ahdisti kaikki tosi paljon, ja se taitaa jatkua tänäänkin, mutta joo. I'll survive. <: Lisäks mulla alko tänään näköjään ihan kunnolla tää flunssa, ei kivaa varsinkaan kun meinasin että menisin torstaina ehkä käymään Jyväskylässä Milkaa moikkaamassa, ja Elinakin on sit viikon päästä meille tulossa. ): 

Ps. Olin aika söpö viime syksynä. ♥

Tästä tais tulla ihan tämmöne täytepostaus vaan, kirjotus ei suju vaikka tekeeki mieli kirjotella. Tyhmää. Joulua odotellessa, eiku ainiin, vietän sen mökillä keskellä eimitään, en tiiä sittenkään kuinka paljon ootan sitä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti