10. joulukuuta 2011

Partying till . . it ends.

Eilen oli lukion pikkujoulut, ja oli siellä kyllä tosi hauskaa ja kivaa siihen asti että poliisisedät tuli lopettamaan pileet kesken. :D Tanssia, naurua, paljon ihmisiä ja muuta kivaa. Tänään lähettiin aamulla Kuopiossa käymään taas, kun Jannika ja Allu oli lähteny meiltä, ja enpä siellä sen suurempia löytöjä tehnyt. Viimesiä joululahjoja, lämpösuojan hiuksille ja ripsarin.

we♥it

Torstaina mun oli tarkotuksena ottaa Donnasta jokunen joulukorttikuva, mutta totuushan on se että kaikki valoisa aika menee nyt talvella koulussa, ja suljinaikaa olis pitäny laittaa niin pitkäks että päädyin siihen ettei siitä mitään tule. Sain kuitenkin jonkun ihan kivaisan kuvan hauvasta.


Tällähetkellä mulla on törkee väsy, meen nukkumaan oikeesti varmaan yheksältä koska huomenna on taas töitä. Oon kuunnellu Pyhimystä taas varsinki tänään paljon, on se vaan hyvä. Seuraavaks meen varmaankin kattelemaan Greyn Anatomiaa ja koomailemaan. Jos en nukahda. 

2 kommenttia:

  1. mua vähän naurattaa että jos teidän salapoliisi äiti tajuaakin että meno ei menny laimeeks vaa poliisit tuli paikalle, et mitä sitte tapahtuu.. :---DD toi kuva on mahtava, ja samoin toi donna, ai että. kaunista.

    VastaaPoista
  2. mua kans vähä ehkä ennemminki pelottaa ku naurattaa, koska äiti on kuitenki aika haukka. :D kiitos rakas. ♥

    VastaaPoista