6. joulukuuta 2011

It's too late for you to stop and think.

Andrew Belle ft. Katie Herzig - Static Waves

En tiedä, olisko itsenäisyyspäivänä pitäny tehdä jotain erityistä tai juhlia tätä jotenkin. Mun itsenäisyyspäivä on ainakin menny niinkun mun normaali talvinen vapaapäivä menis. Oon neulonut, ladannu musiikkia ja kuunnellut paljon kivoja biisejä, rentoillut kotona ja käyny vähän ulkona kattomassa miltä taivas tänään näyttää. Eilen illalla mentiin mökille porukoiden kanssa, kun tulin ratsastamasta. Ratsastamassa taas koin niitä ihania ahaa-elämyksiä, kun sain höperön Bolero-hevosen luottamaan muhun ja hyppäämään tosi nätisti ilman kieltoja ! Sillä on siis yleensä jotain esteitä vastaan, ja jos se vaan voi, niin se kyllä kieltää. :D


Mökillä tuijoteltiin isosiskon kanssa taas vaihteeksi Greyn Anatomian 7-tuotantokautta, pelottavaa kun sekin loppuu jo kohta ja sit meillä on taas pelkästään yks GA-päivä viikossa kun se tulee telkkarista. Lisäks katottiin Black Swan, ja jotenkin en tykännyt siitä yhtään. Olihan se ihan taitavasti tehty, mutta tosi ahdistava ja omalla tavallaan pelottava leffa, en tajunnu kauheesti että millon oltiin todellisuudessa ja millon sen balettitytön pään sisällä.

Eilen oli tullu kans koulukuvat, ja taidan paljastaa sitä kauneutta teillekin :D En oikeesti onnistu koulukuvissa ikinä. Tällä kertaa oon jopa ihmeellisen ookoon näkönen !



Loppuillasta voisin kai lueskella tota kuvauskirjaa eteenpäin, katsoa linnanjuhlia, neuloa lisää ja olla ihan vaan tylsä. Sopii mun suunnitelmiin, huomenna on kuitenki koulua ja öäääh. Perjantaina on jo lukion pikkujoulut, niitä odotelles ! Ai että tää syksy on menny nopeesti, jotenki hassusti en tykkää siitä. En oo kerenny tekemään paljon mitään. Ehkä mä vielä ehdin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti