26. joulukuuta 2011

That was the christmas for this year.



Päätin uhrautua mökillä superhitaan netin ja vielä hitaamman bloggerin armoille tekemään postauksen Joulusta ja päivistä ennen sitä, mutta rakas blogger ei antanut julkaista tätä kahden tunnin aherruksen jälkeen. Joten nyt kun pääsin ihanalle kotisohvalle, päätin pistää tän julkaisuun vaikka mikä olis.

Torstaina lähdin tosiaan Jyväskylään, bussimatka aluksi tyhjässä bussissa, sittemmin puolitäyden lapsilastillisen kanssa ei ollut mitään herkkua. :D  Nähtiin siellä sitten Milkan kanssa, ja tuli ostettua Mikin kanssa samanlaiset paidat ja korut. Paita on ihan rakkaus, pidän sitä varmaan seuraavan kuukauden putkeen... Okei en, hyi se olis inhottavaa, mutta tajusitte pointin. Aikamme kun oltiin pyöritty keskustassa, päätettiin lähteä neitosen luo syömään ranskalaisia ja viettämään aikaa. Iltapäivä kuluikin sitten siinä, ja mun piti lähteä bussilla takasin. 

a-ha-ha, me and my friend. 

juu-u, normipäivä ja kolmoisleuka !

Mikillä oli kiva heinähattu. piti kokeilla.

korut. ♥

superkaunis kata, eh, ja uus paita. ihana. ♥

Perjantaina lähdettiin päivällä mökille, melkeen keskelle ei-mitään, ja siellä mä vietin aikani tähän asti, vähän tylsästi mutta kyllä mä oon pärjänny. Joulufiilis oli hukassa aluks, kuten ilmeisesti kaikilla muillakin, mutta lauantain kuluessa pääsin jotenkuten tunnelmaan vaikka elämäni ensimmäisen kerran meinasinkin pyörtyä. :D Ihan jännä kokemus, mutta ei kiitos uudelleen. Jouluruoka oli hyvää, lahjat kivoja ja siinähän se seurakin meni. Nyt mä oon sitten lähinnä vaan nukkunu pitkään, opetellu muokkaamaan kuvia taas, kattonu leffoja ja neulonu. Ja ottanut jotain kuvasia, syönyt paljon ja kuunnellut hyvää musiikkia.

Pakollinen joululahjaesittely, tietysti :
supersöpöt itsetehdyt korvikset Annikalta ! olkaa kateellisia. <;







+ muita kuvia:




vihdoinkin järvi meni jäähän. mut tänään se suli.

vvuw. ♥

Lähipäivät meneekin varmaan siinä että työstän vielä noita neulomisjuttuja, käydään hakemassa Suonenjoelta mulle pankkikortti (johan on aikaki..) ja mun mussukkaiseni Elina tulee meille kai keskiviikkona ja on ensvuoteen asti ! (kuulosti niin hassulta että oli pakko laittaa. he. ens vuoteen asti..) oioioi. Ihanaa. <: 
Toivottavasti teillä kaikilla oli kiva joulu. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti