21. joulukuuta 2011

Where were you, when everything was falling apart.


The Fray - You found me ♥


Elämä ei oo aina niin hankalaa kun ajattelen. Tajuan sen aina hetkittäin, ja muistan vähän aikaa, kunnes taas ajaudun ajattelemaan liian monimutkaisesti ja liikaa. So what, i wanna live like we're dying tai jotain. Joskus elämä pissii silmään, mutta sille voi haistattaa pitkät ja juosta karkuun.


Pahoittelen tätä että saatte taas vaan vanhaa materiaalia, mutta eksyn noihin kansioihin aina uudelleen Lacieta tutkiessani ja eipä mulla uuttakaan kuvamatskua ole, joten.. Deal with it. Nyt mulla on just sellanen olo, että mua ei voi lannistaa mikään. Kivaa että on tällänenkin olo joskus ! :D 

vitullisen ylivalottunut kata, mut täs kuvas oli jotai jännää. 

Mitäs tässä onkaan tapahtunut, eilen kävin parturissa leikkauttamassa hiukset. Oon taas pitkän aikaa leikellyt näitä vaan ite, ja olihan se tavallaan helpotus päästä ammattilaisen leikeltäväks, mutta pakko myöntää että mun omasta mielestäni tää otsis meni liian suoraks ja lyhyeks. Tai sit oon vaan tottunu tollaseen kamalaan karvareuhkaan päätäni koristamassa, niinkun tossa ekassa kuvassa. Tänä aamuna päätin herätä vähän aikasemmin värjäilemään näitä hiuksia, ja Franck Provostin väri täytti odotukset, sain koko päästä suht tasasen värisen ja ihan kivan. Okei oon taas aika tumma, mutta siinähän oon. :D Oon miettiny viime aikoina taas vähän sitä hiusten mustaks värjäämistä taas, mutta en mä nyt osaa sanoa että haluunko siltikään. Muutenkin tän pehkon kanssa näitä haasteita, kun koitan kasvattaa wanhoihin pitkät hiukset ja ajattelin kasvattaa tän otsiksenkin vaikka silleen että sen sais leikattua sellaseks kivaks, vähän vinottaiseks sivuotsikseks. Ainiin, ja viimeviikolla sain kuulla kommentteja siitä, kuinka mun pitäis kuulemma leikata keesi ja sivusiili.. Ja kommentin ainut sanoja ei ees ollut Jannika, vähän kyllä kummastuin ajatusta. :D Sivusiili on joskus käynyt mielessä, mutta tässä sitä vielä ollaan. Sitäpaitsi wanhatkin on vasta yli vuoden päästä jos tanssin, pakko mun on näistä saada sen mittaset kun haluan. Tosin ongelmana voi olla se että en heti halua leikata näitä lyhyemmäks, no, jotain mä kehittelen. 

kaikista parhain webbikuva ikinä, mutta tossa näkyy hiukan mun ah_niin_kaunista piikkisuoraa otsista. :D  sajdhds.

Kerrankin kirjottaminen sujuu taas näinkin hyvin, en muista millon tää olis ollu näin sujuvaa ja nopeeta viimeks. :D Sunnuntaina tekstiä kyllä irtos, mutta se nyt oli semmonen tunteenpurkaus. Niitä ei tule usein, älkää pelätkö.   Jotenkin vammasesti onnistuin nyt sairastumaan tähän nuhaani vähän enemmänkin, ja pelkäsin jo, että tän päivän ratsastustunnilla kuolisin siihen että mun nenästä valuis kunnon niagaran putoukset, mutta ihme kyllä niin ei käynyt. Saa nähdä huomisesta, toivottavasti ei sillonkaan. :) Torstaina vuorossa olis Jyväskylä, ihan sama kuinka kipee oon, Milkaa pitää nähä ! Perjantaina mennään kai mökille ja vietetään siellä sit joulua, tiedän että  mulla tulee olemaan siellä tylsää ja tekis mieleni postailla teille joulukuulumisia, mutta - kuinkas käykään, nettitikun nopeushan on siellä korvessa sitä luokkaa että yhden kuvan lataamisessa kestää tunti. :D Joten voi olla että joulukuulumiset tulee joskus myöhässä vasta. 

ps. ♥

we♥it

2 kommenttia:

  1. Hihii, tosi kivat hiukset Kata :> Ynh, mä en varmaan enää pääse Jyväskylään joululoman aikana niinku olin toivonnu :s Pidä hauskaa! ^^

    VastaaPoista
  2. kiitoskiitos c: juu, varmasti pidän hauskaa ! :---)

    VastaaPoista