31. tammikuuta 2012

Yhdistelmä Kata + rutosti rahaa = . . .

"Kerro (ilman materiaalisyyllisyyttä), mitkä viisi asiaa ostaisit jos sinulla olisi kaikki maailman rahat. 
Tämän jälkeen haasta viisi muuta bloggaajaa."
Haaste vastaanotettu Maijulta.

Mulla on vahva tunne siitä, että keksin paljon enemmän ostettavaa kuin 5 asiaa.
Mutta kai sitä voi ainakin yrittää. :)



1. Kämppä Yhdysvalloista. Semmonen keskikokonen, nätti kolmio (tai tietysti isompikin kelpaa) kauniilla maisemalla jostain kivasta paikasta, vaikka Los Angelesista tai Pariisista. Sisustaisin sen kivasti ja mulla olis yhtä iso vaatehuone ja kenkähylly kuin Sinkkuelämän Carriella ! Sinne kelpais tuoda kavereita kylään.



2. Joku kiva, iso yhtiö, jossa on kaikkee sellasta mistä tykkään. Vaikka EMP tai joku vastaava. Toivon mukaan voisin tietysti sitten hankkia itelleni niitä tuotteita ja elää herroiksi, EMPiltä ainakin keksii haluttavaa !



3. Auto. Joo oonhan mä vielä alaikänen ja sen takiahan en oikeesti vois ostaa kai mitään ylläolevaakaan, mutta aina mulle Lexus GS 450h tai joku makee Audi kelpais. Autot on muutenkin kivoja, ehkä mä ostaisin sittenkin autotehtaan kokonaan omistukseeni !



4. Hmm. Kyllä mä haluaisin asunnon Suomestakin, joten sellanen varmaan menis ostoslistalle. Siisti ja toimiva pohjaratkaisu, tilaa elää ja nätti sisustus. Rantamaisema olis upee, ja kai mä sellaisen saisin jos mulla olis kerran rutosti rahaa. 



5. Koska oon kuitenkin sisimmässäni paskaa lappava heppatyttö, niin kyllä mun ostoslistaan mahtuisi tuokin kavioeläin. Sympaattinen otus, jolla olisi sydäntä viedä mua eteenpäin niin kisaradoilla kuin maastolenkeilläkin. Pakkohan sillä on tasorajaakin olla, ja koulupuolen He A ja estepuolen Re 120cm ehkä riittäisi mulle. Ehkä. Tärkeintä kuitenkin se, että se sopis mulle niin hyvin kun vaan voi ja sillä olis hermoja. 

Lisäksi haluaisin kyllä ostaa maailmaan rauhan, kauheasti kosmetiikkatuotteita ja varmaan kaiken mitä rahalla voi saada, mutta nuo nyt taisivat ekana hiipiä mieleeni. En jaksa antaa haastetta eteenpäin, vaan oon sitämieltä, että ne ketkä sen haluaa tehdä, saa tehdä vapaasti. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti