4. helmikuuta 2012

Ei päätä eikä häntää.



Olin jo henkisesti valmistautunut lähtemään tänään pienelle Kuopio-kierrokselle, koska mua niin pitkään palvellut pikkuinen Nokialainen meni posahtamaan ja väliaikaispuhelimetkaan ei eheydellään mua vakuuttaneet, mutta kuinkas kävikään. Auto ei startannut, koska pakkaslukemat oli nousseet entisestään ja nyt mittaria koristi nätti -32. Mikäs siinä, sainpahan mennä vielä takaisin nukkumaan. Tosin tää iskän vanha Nokia E51 (kunnon bisnesmiespuhelin mun makuuni) ei oikein toimi tarpeideni mukaisena puhe-elimenä, ja muutaman kerran oon joutunut kysymään "ai täh?" kun en oo kuullut puhelimesta muutakun surinaa.. hehe.

Tää viikko on mennyt kokeita stressatessa, oon lukenu joka päivä villisti ja myöskin joka päivä nukahtanut lukiessani.. hups. Sanottaisiinko, että kokeista n. 2/3 on mennyt perseelleen. Vielä ruotsin koe jäljellä, koitan lukea siihen niin paljon että saisin edes jostain hyvän numeron ja piristäisin itseäni. Tän viikon kauheiden pakkasten takia en mennyt ratsastamaankaan kertaakaan, osittain se johtui kyllä koeviikostakin. Ensviikolla alkaisi mun vakiohevostunnit Rasmuksella, saa nähä mitä siitäkin tulee. Ehkä alan kisaamaan sillä, jos homma sujuu. Toivottavasti sujuisi, oon osallistunut kisoihin viimeksi ~3 vuotta sitten. Ehkä. Ja estekisoissa oon ollut viimeksi osallistujana varmaan 6 vuotta sitten, kauheeta ! Yhh. Pitää uskaltautua osallistumaan.

Tänään tein uljaasti makaronilaatikkoa jollain uudella ohjeella, jossa oli melkeen koko purkillinen Créme Bonjour Valkosipulituorejuustoa. Oli muuten hyvää, mussa on luonnollisia kokin aineksia. Miettikää, jos perustaisin oman kebupizzerian ja siellä ei oliskaan ruuassa mitään karvoja. Se olis jo yliluonnollista, en voi siis tehdä sitä. Musta tulee vaan kotikokki, semmonen Naked Chef niinku Jamie Oliver. Vielä pitäis lukee ruotsia, sit voisin vaan pullailla ja tehä itelleni jonku jalkahoidon. Kuten kaikki näkee, mun pienet varpaat kaipais jotain hoitoja ja kynnet lakkauksen ja kaikkee muuta kivaa. Tosin tohon kuvaan korostin kaikkea pahannäköistä, olisin halunnu että ne näyttää semmosilta jaloilta, jotka on olleet paljon ilman kenkiä ja tehneet paljon töitä.

Kumpikin noista kuvista on siis jotain pienimuotoista suunnittelua mun viimeiseen kuvistyöhöni, vapaavalintainen aihe ja ai että kun tää on vaikeeta. Jos en saa huomennakaan mitään sen suurempaa inspiraatiota niin jompikumpi noista kuvista pääsee kuviskansiotani koristamaan, vaikka ne onkin tosi tylsiä. Olisin halunnut kuvata tatuointeja.

Lopetan päättömän höpötykseni tähän ja koitan opiskella, ulos en varmasti astu tuolla säällä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti