29. huhtikuuta 2012

Now I'm looking in the mirror, I see this monster that is me.

Kirjotusinspis on välillä vähä hukassa, pahoittelen huonoa tekstiä TAAS kerran. Haluan silti kirjottaa, joten kärsikää rauhassa. Mulla on ollu joku superheppailuviikko, kävin perjantaina Lehtolassa piitkästä aikaa ja kohta lähden Rasmuksen luo. Lehtolassa oli tosi hassua käydä, kun viimeks oon käyny siellä ehkä elo- tai syyskuussa, ja tää oli siis eka kerta, kun Adea ei ollut siellä. Tuli hiukan haikeet fiilikset ja olisin vaan halunnu mennä paijailemaan ponskia ulos, mutta eihän mulla ollut ketään paijattavaa. Oli se vaan paras.

Puksa-Humma
Perjantaina sain kans Jannikan tänne mun seuraks, vammailtiin normaaliin tapaamme ja mentiin kauheen aikasin nukkumaan koska lauantain Jyväskyläreissu. Huomattiin, että meistä on tulossa huonoja shoppailijoita, koska meiän jalat oli kipeet ja oltiin väsyneitä jo 4 tunnin jälkeen.. Mutta ruoka oli hyvää ja saatiinpahan joltain miehiltä ehdotus lähteä viihteelle heidän kanssaan, ei kyllä lämmetty. Onnistuin rikkomaan kenkäni, R.I.P. mun kivsut oranssit tennarini. :c En kyllä heitä niitä vielä roskiin, käytän niitä hätätapauksissa. Forumissa nähtiin kauheen monta kertaa tutunnäkönen ja kivannäkönen jätkä, se mainosti jotain kissanruokaa ja käveltiin sen ohi niin monesti että se varmaan ahdistu jo. :D Tein ostoksiakin, tosin harvinaisen vähän. 

toppi H&M, 9.95€
toppi Carlings, 14.95€
korvasta pilkottava punainen venytyskoru Underground, 6.90€ (?)

Eilen illalla ja tänään on ollut vähän jännä fiilis, jotenki masentaa mut siltikin oon ihan ilonen. Suunnittelin tän kivan sään kunniaks lähtee illalla juoksulenkille, huomiseks pitäis päästä pieniin vappufiiliksiin mutta koulu stressaa ihan pikkusen. Pitäis kai siivota kans, ja voisinkin alotella sitä nyt. Pitäkää kaikki kiva vappu ja älkää tehkö mitään kauheen tyhmää ! :--) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti