7. heinäkuuta 2012

On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista, että kuiskauskin on huuto.

Taas kerran joudun pahoittelemaan liian hidasta päivitystahtia, oon ollut viimeset 2 viikkoa töissä ja ensinnäkään siellä en päässyt päivittelemään, ja toisena, eihän mulla ole ollut mitään kerrottavaa. Ei oo tapahtunut yhtään mitään, paitsi olihan mulla tiistaina 3.7. synttärit. Jee Kata 17v, mutta ne synttäritkin meni ihan ohi kun olin töissä. Mulle leivottiin kyllä Lehtolassa mansikkakakku ja sain Heliltä lahjaksi pyyhkeen, jeejee ! Muuten mun lahjasaldo on säälittävän pieni, en oo vielä saanu oikeen mitään. Jospa vielä kesän aikana.

töistä, tässä on Jenni ja Väike ! söpöä.




Nyt voin kuitenkin lopulta vähän hengähtää ja levätä onnellisena, eilen oli viimenen työpäivä koko kesänä ! Aah oon niin onnellinen. Ja mustelmilla. Ja hiusvärissä, päätin tänään aamutuimaan värjätä hiusset kun olivat niin auringon polttamat. Vaaleenoranssi tyvikasvu ruskeissa hiuksissa on ihan jees ! Mutta nyt sitäkään ei enää oo, katsokaa vaikka. Tuli jopa vähän tummat mutta se ei kyllä haittaa. 

Söpö päänahka hei.
Joo. Vieläkään ei oikeen tapahdu mitään, lähen kohta mökille syömään grilliruokaa ja toivottavasti ajelen autolla. NIIIN tosiaan, oon ruvennu harjottelemaan ajamista ! Hrr se on vaikeeta mutta hauskaa. Vielä musta tulee kaikista himotuin kuski... Eh. Tulevan viikon suunnitelmissa on miitinkiä Allun kanssa, toivottavasti pääsen Keskukselle ratsastamaan ja karnevaalit on viikonloppuna. Ja sunnuntaina pitäis lähtee Pykikseen leirille, toivottavasti leirifiilis tulis jossain vaiheessa.. Ihailkaa lopuksi vielä tätä söpöä naamaa.




Tapetoitu seinä on ja puinen lattia

Valokuvat koirasta ja lastenlapsista

Yläkerta yskii, askel ottamatta jää

Filmi pysähtyy

Kutsun tätä rakkaudeksi kahden ihmisen

Kutsun tätä elämäksi vaikka ole en

Täydellistä suoritusta tehnyt minäkään.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti