1. tammikuuta 2013

Byebye 2012.

2012 meni menojaan ja 2013 tuli tilalle. Alkaa tuntua vanhalta, tänä vuonna meitsi täyttää 18 ja pitäis ajaa ajokortti. Yo-kirjotukset lähestyy enkä mä edes tiedä mitä kirjotan? Ikäkriisihän tässä jo uhkaa.


2012 oli kieltämättä ikimuistoinen vuosi, vaikka mitään ihan hirmuisen suurta ei tapahtunutkaan. Aika lailla samat ihmiset pysyi mun lähelläni, uusia mahtavia tuttavuuksia tuli joihin tahtoisin tutustua paremminkin ja muutama tärkeä ihminen on alkanut etääntyä. Tapahtumiltaan 2012 jäi kuitenkin mun mieleen: näytelmäproggis, eka festarireissu, Ahvenanmaan matka, Billy Talent x2 ja The Used livenä sekä monet muut hyvät ja huonot kokemukset. 


Vuosi vaihtui mun osaltani rauhallisissa merkeissä, vieteltiin iltaa letunpaiston ja lautapelien merkeissä hyvien tovereiden kanssa. Naurettiin toistemme tyhmyydelle, ihailtiin ilotulituksia ja mietittiin, että onko ilotulitteiden vakioampujilla vähemmän rahaa kuin ennen. 



Taaskaan en tehnyt mitään uudenvuodenlupauksia, oon vakaasti sitämieltä että ei ne kuitenkaan koskaan pidä. Turha mun on yrittää luvata itselleni karkkilakkoilua tai koulutyöhön panostamista, viikon päästä se on kuitenkin jo unohtunut. Tipaton tammikuu tai karkiton kesäkuu - mikä idea on olla kuukausi tipattomalla ja helmikuussa palata rytinällä samaan vanhaan juomakulttuuriin? Mä en vaan nää siinä mitään ideaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti