12. tammikuuta 2013

Feelings and tiny ponies.

Pitkästä aikaa viikonloppu, jolle ei oo mitään ennakkosuunnitelmia. Ajattelinkin siis kirjotella jotain turhaa, ehkä leipoa ja katella Greyn Anatomian tuotantokausia sohvalla makoillen. Ja pitäis kyllä alkaa valmistautumaan koeviikkoon, ahkera opiskelija jolla ei oo mitään tietoa mitä ollaan käyty yhteiskuntaopissa tai psykassa? Hups.


Viimeperjantaina juhlistettiin vähän kaverin 18-vuotissynttäreitä, torstaina menin leipomaan Heinin luo ja eilen näin Alluakin pitkästä aikaa. Ollaan harjoteltu koulussa villisti vanhojentansseja varten, sain pitkän etsinnän jälkeen kengät tanssipukuun ja varasin itselleni koekampaukseen ja hiusten värjäykseen ajan.
Kenkien etsiminen oli kyllä yhtä helvettiä, aikasemmat korkkarit on ollu kooltaan 38, joten tilasin sitten muutamat kivannäköset 38:t. No ei ne tietenkään ollu sopivat, liian isot. Kiersin Jyväskylässä, kiersin Kuopiossa, tuloksetta. Viimeiseksi vaihtoehdoksi jäi Suonenjoen kenkäkauppa - ja kappas, sieltähän ne löytyi. Ei ne ulkonäöllään aiheuta ihailua, mutta hyvät ne on jalkaan. Myyjä siellä tulikin siihen tulokseen, että mulla on niin kapea jalkaterä ja kantapää, että melkein kaikki korkkarit on liian leveitä mulle. Toivottavasti ei enää ikinä tälläisiä kenkäpaineita. :D




Täytyy tunnustaa, että mulla alkaa olla hirveä hinku kaikkeen heppailuun liittyvään. Muita blogeja lukeneena munkin tekis mieli välillä bloggailla heppajutuista jne, ja kyllähän mä käynkin ratsastamassa nyt sen 2 kertaa viikossa, mutta alkaa tuntua että se ei riitä. Haluaisin taas käydä itsenäisesti ratsastelemassa, koittaa valmentautua ja uskaltautua kisoihinkin. Ongelmana nyt on tällä hetkellä vaan se, että kun mulla ei oo Keskuksella tällä hetkellä vakkaria, ratsastan ihan kenellä vaan kuka tarvitsee liikutusta.. Enkä mä lähde kisaamaan hevosella jolla oon ratsastanu 5 kertaa satunnaisesti ja johon en luota. :D 
Voisinhan mä vakkarin taas ottaa, mutta luulen, että mun aika ei riittäisi siihen just nyt. Vanhojentanssien iltaharkat ja viikonloppuharkat alkaa pian, sitten on vanhojentanssit, jatkot ja potkiaisten järjestäminen, koeviikot sun muut. Lähetään myös varmaan kouluporukan kanssa Saksaan tässä keväällä, eli aikaa ei tosiaan paljoakaan ole. Pakko muistella vanhoja heppa-aikoja silti, oli ne niin kultaisia aikoja.

 entinen vakkarini, Rinkan Rasmus, 2012-keväältä.


V.K. Kim, 2011-kesältä.


Zaha du Ronja, 2011-kesältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti