13. heinäkuuta 2011

Mä nukun yöni ponin kyljessä



Jees, eli oon nyt töissä ja koska oon pahis nii datistelen täällä. Popitetaan Lauran kans Pete on Ponipoikaa :D:D Mua väsyttää ihan törkeesti ja jalat on iha kuolemaa tekemässä + tän viikon säät on ollu kaikkee muutaku kivaa. Ja tosiaan ku en tajunnu ottaa mukaan ku yhet pitkät housut ratsastushousujen lisäks ja täällä sataa melkeen koko ajan... Ehehe.

Oon kuitenki happyface koska iskä laitto tänään viestiä et se oli käyny hakemas postista mun uuden objektiivin ! Tosi nopeeta toimintaa, taidanki tilata kaiken tästä lähtien Digitarvikkeesta. Perjantaita odotellessa että pääsen täältä pois ja testailemaan ! :') + muutenkin ah - home, sweet home. 2 päivää. Sitten lähenkin ite leirille ja en tosiaan tiiä miten jaksan valvoo... :D Tilaan kaupasta varmaa ES. Mun onnellisuus siis oikeestaan jatkuu vaan, jostai syyst löydän kaikest vaa jotai kivaa ja hyviä puolia, ja se ei oo mulle oikeen ominaista :D Ehkä oon hassuuntunu kesäloman aikana.

Mutta, joo, taidankin hipsiä nukkumaan koska herätys on 6:00 aamutallia tekemään. Ah tätä heppatytön arkea. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti