25. lokakuuta 2011

Call me hopeless, but not romantic.

Huaaaaah. Mulla on taas täydellinen koomausolo, tekis mieli loppuilta vaan maata sängyssä kuunnellen musiikkia tai sit kääriytyä peiton alle sohvalle ja kattoa taas koko ilta Greyn Anatomiaa. Kyllä, olen koukuttunut siihen sarjaan. Pahasti. Liian monet päivät oon käyttäny kuluttamalla sohvaa, tuijottamassa sitä ihmissuhdedraamaa. Se vaan on ihana. c:


Musta alkaa tuntua et tällä postauksella ei oo mitään mieltä. Tai ei ainakaa päätä tai häntää, teki vaan mieli kirjoittaa. Eilen harmitti kun mun niskat oli vasemmalta puolelta niin kipeet, etten saanu päätä käännettyä vasemmalle oikeestaan ollenkaan ilman että vihlo niin perkeleen kovaa. Piti sit peruuttaa ratsastuskin, eihän siitä mitään olis tullu.

Tajusin tässä et mulla on kuukaudessa ehkä 2 päivää, jolloin mun kädet on siistit. Tarkoitan siis, että niissä ei lue mitään eikä niissä ole piirustuksia. Tälläkin hetkellä ne näyttää taas aika karmaisevalta, minkäs mä sille voin että käteen on kivempaa kirjotella kun paperille. 


Koomastani huolimatta päätin, että voisin viikonloppuna siivota mun vaatekaapin ja laittaa turhat vaatteet vaikka kirpparille. Äiti valittaa aina, että mulla on ihan kamalasti vaatteita, muttakun totuus on se, että suurinosa on niitä vaatteita joita en käytä.. He. Hups. Ehkä asialle pitäis tehdä jotain, niin voisin ehkä joskus katella jotain uuttakin tonne. (:


Mun vihot näyttää nykyään oikeestaan aina tälle. Tai sitten siellä on jotain ylihienoja piirrustuksia, mun kädentaidot kun ovat huipussaan. Enkä usko että olisin ainut, jota vihkomuistiinpanot kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa ? Ehei. Enkä muuten tiiä mihin tääkään liittyy. 


Voisin mennä tän kirjottamisen jälkeen soittamaan pianoa. Oon tehny sitäkin kamalan vähän, nytkun keväällä lopetin opetuksessa käymisen. Tarviisin vaan kivoja nuotteja, kitaratabseista on vähän vaikeeta soittaa vaikka sen oikeen melodian keksiikin aika helposti.


Ainiin, mulle koittaa nyt ehkä vaikeimmat 2 kuukautta.. Rupesin Milkan kanssa karkkilakkoon jouluun asti, ja siihen sisältyy oikeestaan kaikki nami. Shit määän, pakko selvitä ! Ihan vaan periaatekysymyshän tää on, haluun pystyä siihen. Eihän mulla mitkään hedelmäkarkit tai salmiakit tms. tuota mitään ongelmia, muttakun suklaa on hyvää.. :c 

Ääskajdh. Tää kirjottaminen tökkii nyt tosi pahasti, haluisin jotain uusia kivoja postausideoita. Saa vapaasti ehdottaa, ehkä otan vinkistä vaarin ! Vai miten se meneekään. <: 

2 kommenttia:

  1. mä ajattelin ihan samalla lailla karkkiöakosta viime uutena vuotena, mutta oon lakkoillu nytte jo 43 viikkoo, nii kyllä sä selviät !:D kuvat oli tosikivoja ja muutenki tykkään lukee sun postauksia!(---:

    VastaaPoista
  2. kiitos kovasti kommentista, piristit mun päivän. <: ja herranjumala, 43 viikkoo on ihan tosipaljon ! mulle tekee oikeesti tiukkaa tää 2 kk, huhhuh.. :D kiva kuulla että tykkäät. (:

    VastaaPoista