8. helmikuuta 2012

Varmaa, mikäpä täällä olisi varmaa paitsi se että pitää jatkaa.


Musta tuntuu että mun tilalle on vaihdettu joku, jota koulu kiinnostaa. Tänään tein kaikki läksyt ja ylimäärästäkin saksasta, en ymmärrä. Viimeks oon ollu näin aktiivinen varmaan... seiskaluokalla ? Lisäks kävin tänään ja eilen ratsastamassa Rasmuksella, ja että sillä riitti virtaa viimeviikkoisen pakkastauon jälkeen. (: Eilen kun tulin selästä alas, niin tuntui kyllä kirjaimellisesti sille että mun sormet irtoais, -20 pakkasastetta on ihan hyvä sää ratsastaa hieman ohuemmilla nahkahanskoilla. :D Siinäpähän sitten loppuillan lämmittelin niitä.


Maanantaina palautin kuvistyöt, päädyin sitten vapaavalintaisessa tehtävässä ottamaan kaksi kuvaa arvioitaviksi. Tämän ja ylläolevan kuvan. Ope tykkäsi ja ehkä noi nosti mun numeroa vähäsen. Koulun jälkeen päätin, että ruotsin lukemiset saa jäädä, ja lähdin iskän kanssa käymään Kuopiossa. Ostettiin mulle uusi luuri, jonka saapumista odottelen tässä parhaillaan, koska tilattiin se kytkynä uuden liittymän kanssa. Lisäksi mukaan tarttui muutama meikkijuttu, hiusväri ja tällästä normaalia. Illalla luin ruotsinkokeeseen sen 10 minuuttia, ja tiistaina koe menikin sen mukaisesti. Jeejee.

Loppuviikko meneekin sitten varmaan hiuksia värjäillessä, tallilla käydessä ja vapaudesta nauttiessa. Koeviikon loppuminen tarkottaa taas pitkiä unia, löysiä viikonloppuja jos ei ole tekemistä ja stressittömyyttä. Me likes.

2 kommenttia:

  1. Oi, Rasmus on kyllä ihana :) Menin sillä ekaa kertaa maanantaina ja se ei ollu tosiaan liikkunu viikkoon ja olin eka joka meni. Mut silti sillon sillä kesti kyllä käynnistyä jonkun aikaa eikä tuntunu virtaa löytyvän, et varmaan kerkes virkistyä ku menit sillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, Rasmus on kyllä mun mieleen (: tiistaina ja keskiviikkona mulla kävi taas silleen hassusti, että aluks se kyllä yritti lahnata mutta lopputunnista saikin tehdä pidätteitä ihan koko ajan. :D

      Poista