23. maaliskuuta 2012

Kuumehouruissa ja väriä päähän.

Myönnän, olen laiska paska, kun päivitän blogia niin harvoin. Totuus on kuitenkin se, että ens viikolla alkaa koeviikot, voitte taas arvata kuinka paljon oon lukenut, ja lisäksi oon viime päivät puuhastellut psykan minä-kansion kanssa. En olisi uskonut, mutta sen tekeminen on oikeasti kivaa ! Kollata läpi vanhoja valokuva-albumeja ja muistella lapsuutta. 

Ja miten mulla on nyt sitten aikaa kirjottaa ? No, ainahan on hyvä tulla kipeeks vähän ennen koeviikkoa. :) Muutenkaan en mitään mistään tajua, niin tää vaan vahvistaa mun epävarmuuttani koemenestyksestä. Kuume taitaa nousta taas, kädet rupee tärisemään ja ajatus ei kulje. Eilen illalla salitreenin jälkeen ihmettelin heikkoa oloa, kuitenkin puuhasin minä-kansiota ja läksyjä sun muuta, kunnes tuli niiiin huono olo ettei mitään rajaa. Kiitos kuume, kerkeenpähän tehä koulujutut nyt. 
salille kauniina eeheh

Joudun raiskaamaan teidän kaikkien  ihanat pienet aivot kännykkälaatukuvilla joita on vähän, koska oon laiskotellut kameran kanssa liikaa. Enkä mä kyllä tiedä mitä julkaisisinkaan, täällä on ainakin ihan harmaata ja loskaista ulkona, ja oma naamakin on niin turha. Saatte sitä silti. 

Mulla pitäis olla vielä sunnuntaina ekat kisat 3 vuoteen, jänskättää ihan hurjasti jo nyt. Jos ne menee multa tän kipeilyn takia ohi niin... tekis mieli tehdä jotain pahaa. Keräsin rohkeutta koko syksyn ja talven ja nyt olis ollu hevonen ja kaikki, keskiviikon estetunti meni ihan törkeen hyvin, ja sitten mä tuun kipeeks.. Ei ole totta. Joo nyt en enää angstaa, seuraavat kisat odottaa jos oon nyt kipee.


maanantainen hiustenvärjäys uudella värillä :0

Angstaaminen sai tosiaan loppua, koska tittididiiiiiididiii ! Mun äiti ehdotti, siis äiti joka voitaisiin tuntea natsi-nimellä, että lähtisin Elinan kanssa kesällä Provinssirockiin ! Voiko enää ilosempaa olla, en olis koskaan uskonu että se päästää mua mihinkään sellaseen kun oon kuitenkin alle 18v. o__O Mutta niin se ehdotti, että mentäisiin sukulaisille yöks (Pohjanmaalla asuu puolet mun suvusta) ja sitten Provinssiin ja voitaisiin samalla toteuttaa meidän Powerpark-reissukin ! Tästä tämä tyttö on onnellinen, eilen hymyilin koko alkuillan ennen kuumeilua. :) Taitaa olla sittenkin kiva kesä tulossa ! 

Nyt alkaa huomata että tää kirjotus näyttää varmaan ihan kamalalle kun ajatus ei kulje yhtään, joten voisin varmaankin siirtyä vaan löhöilemään ja syömään ainakin vähäks aikaa. Tärkeimmät kuulumiset siinä teille taas. :) Pakko raiskata vielä mun väripää-naamaa:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti