24. maaliskuuta 2012

You're hot then you're cold.



Kuumekuvat on pop. 

Tällä kertaa kirjoitan pelkkää tajunnanvirtaa, kuumehourut jatkuu. Oon ihan niinkun vaihdevuosissa kieriskelevä tantta, kun kylmät ja kuumat aallot vuorottelee kivasti. En muistanut, että kuumeessa olis näin kamalaa, kosketusarkuus on jotain ihan helvettiä. Jouduin kans perumaan huomiset estekisat, ei sinne voi 38 asteen kuumeessa lähteä.. Ei toki vituta. Keräsin rohkeutta näihin kisoihin niin paljon. :----) 

Mulla on kauhee selitysolo, 2 päivää neljän seinän sisällä ei tosiaankaan tee hyvää vaikka en mikään sosiaalisen kanssakäymisen ruumiillistuma olekaan. Okei oonpas. Kuitenkin, teki mieli höpötellä blogiin ihan turhanpäiväisiä juttuja kun ei mua muutkaan kuuntele. Tänään oon ahkeroinu psykologian minä-kansion parissa ja se on ihan pikkusta vaille valmis ! Olkaa ylpeitä musta, se annettiin tehtäväks helmikuun lopulla ja palautuspäivä on ens keskiviikkona, alotin ton tekemisen keskiviikkona.. Heheh. Koulujutut tehdään aina ajallaan, terveisin Kata jonka pitää palauttaa maanantaina äikän essee jota en oo ees alottanu ! 

Suunnittelen tilausta Levykauppa Äxään, oikeesti haluisin kauheen kasan levyjä mut rahaa ei ookkaan sit niin rajattomasti. Tilaukseen lähtee ainakin You Me At Sixiä, Usedia ja Green Dayta. Vituttaa, kun joudun kärvistelemään vielä ainakin 3 tuntia ilman särkylääkkeitä että saisin yöllä nukutuksi. Ja tää kuume vaan nousee ja nousee. Meinasin jo hetken aikaa ottaa teille webbikuvan itestäni, mutta tajusin että näytän iha krapulaiselle emopojalle, joten jäi ottamatta. Okei ehkä mä meen suosiolla vaan lahnattamaan jonnekin, missä mua ei kuulla. Adios te terveet ystäväni, pysykää terveenä ! Tää on kamalaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti