26. maaliskuuta 2012

A lie is a lie with crossed hearts and hopes to die.

Oon niin onneton kuumeilija, että jostain syystä mulla jatkuu pari päivää kuume sellasena 0.5 asteen säälittävänä lämpöilynä. No, eipä siitä kai haittaakaan ole, sainpahan tehtyä tänään koulujutut kotona ollessani. :'D Tosin ehkä sinne kouluunkin pitäisi huomenna raahautua vaikka mulla on vieläkin lämpöä, sillä torstaina alkaa koeviikko ja taidan olla jo muutenkin jäljessä.. Nice.

Tänään nappasin jopa kameran käteeni, kun ulkona oli niin kiva sää, ja kävin haukkaamassa pikkusen raitista ilmaa. Puusta löytyikin hassu kehariorava, joka ei lähtenyt karkuun vaikka Donna vähän haukkuikin sille ja meiksi otti kuvaa. Lisäksi ikuistin teille palan psykan minä-kansiotani ja muuta sälää, mikä tarttui näköhaaviini (se ei taida olla sana mutta eipä haittaa, oon tehnyt tänään tarpeeksi äidinkielisiä tehtäviä..). Innostuin kans tänään muokkaamaan Iisulle viimekeväisiä bänditapahtuman kuvia ja yksi niistä sai täältäkin paikan. 





pikku-kata :---D tunnustan, olin söpö pienenä.

Ahh, The Usedin uusin studioalbumi Vulnerable on muuten Amerikoissa jo julkaistu, vielä pari päivää niin täälläkin ! Onneks se on tullut jo spotifyyn, ja youtuben pahat warettajat ovat julkaisseet sen omia aikojaan niin pääsen kuuntelemaan sitä ennen kuin oon saanut levyn omiin käsiini. c: Oon käyny levyn pari kertaa läpi, ja vaikka monet "true-Usedfanit" ovatkin sitä mieltä että uusi tuotanto on kuraa, niin kyllä tää ainakin mun korvaan särähtää hyvin ! Tykkään siis huisisti, suunnittelin jo että kunhan saan levyn itelleni, niin pidän omat Used-bileet. Tervetuloa meille. :) 






10 kommenttia:

  1. mä tuun sun pileisiin kunhan kerrot päivän(8 et pääse musta enää eroon... muahhahahahaa!

    You can find me underground, where I can't hear a sound.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot aina tervetullut ;);) keksitään se päivä myöhemmin ! ahh hands and faces. tästä lähtien soitan kaikille häläreitä että kuulen sen puhelimestani ku mulle soitetaan. (8

      Poista
    2. that's gooooood;> mä sitten en suo sulle sitä iloo! ootan nii kauan et soitat ite mulle:---D noen. ehkä.

      Poista
    3. joopas, heinii...... :----)

      Poista
  2. kerro missä asut haluun tulla Used-bileisiin >:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah, asun onnettoman pienessä rupukylässä nimeltä Rautalampi. Savossa siis :D used-bileet pitää saada suunnitteille ja materiaalia kehiin ! vaikka tuskin kukaan oikeesti tänne perseeseen lähtee raahautumaan.. :DD

      Poista
  3. ah The Used on mahtava ja Vulnerable on aivan ihana <33 !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mahtavaa että mulla on sielunkumppaneita ! :---D Used-bileet pystyyyyn

      Poista