1. huhtikuuta 2012

Aprillipäivä jeejee.

Mun loppuviikko keskiviikosta eteenpäin on ollut jotain niin tylsää ja kamalaa etten halua ees kertoa siitä. No okei, kaikki tietää jo, koeviikko. Viikonloppukin on ollut keskimääräistä tylsempi, ainut valopilkku oli eilinen tallilla käynti ja Rasmusponille lässyttely. Kaikista eniten ärsyttää matikka, oon käyttäny siihen niin paljon aikaa ja musta tuntuu että siitä kokeesta tuleekin mun eka hylätty, koska:

no words needed, right?

Ja koska olen Kata niin onhan se pakko keskittymiskyvyn puutteen iskiessä ottaa söpö kokeisiinluku-kuva. En vaan saanu kirjojaki mahtumaan siihen, blaah. 


Eheheh joo. Huomenna matikan koe, tiistaina uskonto, keskiviikkona saksa ja torstaina psykologia. Ens viikosta taitaa tulla yhtä hauska kun tästä viikonlopusta. ♥ Tosin mun viikon taitaa pelastaa Elina joka tulee meille loppuviikosta ! Ah, pääsen taas nauramaan masun täydeltä. Lisäks suunnitteilla on nähdä tässä parin viikon päästä Mikiä pitkästä aikaa, haluisin tehdä jo sen Äxän tilauksen ja Crazy Factorillekin taitaa mennä tilaus ! Me likes. c: 

Tää oli kaikin puolin ihan turha kertomus, ei ketään kuitenkaan kiinnostanu. En ees osaa aprillata ketään, ohh I'm so lame. Taidan lukea siltikin vielä matikkaa, tyhmä lapsi. 

3 kommenttia:

  1. Voii mua naurattaa toi eka kuva :D:D:D Näyttää niin mun matikan vihkolta ! Onnea lukemiseen, matikka on syvältä! :c

    VastaaPoista
  2. oot niin nätti! onnea kokeisiin (:

    VastaaPoista
  3. voi kiitos ihanaiset :-----) onnea tosiaan tarvitaan, oon kyllä jo varautunu henkisesti uusintoihin ! matikka tosiaan on syvältä tee kata joka kivasti istuu pohjilla :):)

    VastaaPoista