16. maaliskuuta 2012

Send me to the pharmacy, so I can lose my memory.

Päämäärätön, ilmeetön kirjoitus. Toiset on juhlimassa, meikä kotona koska huomenna reissuun vasten mun tahtoa. Oli silti kiva ilta Heinin kanssa. Sain mun EMPin tuotteet vasta tällä viikolla ja nyt ajattelin esitellä ne pikakelauksella.

BMTH - huppari, joka oli pitkään kuolauksen alla. 

Superkiva ruutupaita, jota tuli kans kuolattua.

Tääkin on perfecto, pieni kavennus perseen puolelta tarpeen.
Ja tää ei kyllä edusta tässä yhtään. :---D


+ tässäkin kuvassa näkyvä koru korvassani, astetta suurempi alkuvaiheen venytys.
Lisäks tuli leopardikuvioinen spiraali, siitä en jaksanut napata kuvaa. 
Näätte joskus. 

Lagii lagii, kotiin tultuani oon ollut niinkuin pahimmassakin koomassa. Huomenna tosiaan aamuherätys ja porukoiden kanssa taas vaihteeksi johonkin sukujuhliin jotka ei enempää vois kiinnostaa. Koitan keksiä aikaa, että kerkeäisin käydä hiusväriostoksilla. Pitäis kanssa alottaa lukemaan koeviikkoa varten, 2 viikon päästä se alkaa enkä oo avannu reaaliaineiden kirjoja kertaakaan tän kurssin aikana... Mä ja mun opiskelu. Jospa olisin autossa ahkerana. Parin viikon väsymykset päällä, ehkä meen kohta nukkumaan. Rakastuin taas Billie Joen ääneen. 


2 kommenttia:

  1. billie joen ääni on täydellinen <3 kivoja ostoksia, varsinki bmth huppari! ja oot tosi nätti ((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos kommentista. c: billie joe on kyllä ihan perfecto.

      Poista