31. toukokuuta 2012

Kaikki lähtee oikeest asenteest, vaik kaikki on perseest, aina voi nauraa.

Jauhan samaa kuin kaikki muutkin blogit, eli vihdoinkin mullakin on viimeset kokeet tehty. Viimenen jakso meni kyllä laiskemmin kun ikinä, mutta tällä hetkellä oon samalla asenteella kun Pyhimyksen biisissä sanotaan. Tänään saksan kokeessa meinasin vaan revetä nauruun, kun en osannut oikeen mitään siitä. Huomenna aamulla pitäis käydä hakemassa kokeet, siellä mä viimestään nauran tälle koulumenestykselleni. Kummasti saan yleensä hyviä numeroita vaikka heitän vastaukset ihan hatusta... PS. Kattokaa mitä mulla on !



Tällä viikolla ei oikeen muuta. Tänään tulin koulusta heti saksan kokeen jälkeen kotiin, olin badgirl koska oikeesti olis pitäny lähtee soutukilpailuihin Suonenjoelle.. Ei houkutellu. Joten tulin kotiin siivoomaan, lauantaina on siskon ylioppilasjuhlat ja kaiken pitää tottakai olla priimaa. Päädyin sit kuitenkin kuvailemaan ja löysin meiän pihasta supersöpön sisiliskon ! Oon nähny sellasen viimeks joskus pentuna ja sillon se tiputti häntänsä mun takia.... Kattokaa se on söpö.





Ja Donnakin on söpö. Ja Lappeenranta kauheeeen nätti kaupunki, voisin muuttaa sinne. Siivoilujen lomassa kokeilin kampausta lauantaille, ja ideoin vähän tällästä kauheen yksinkertasta mutta saa kelvata, en oo mikään suuri tukkataikuri. Okei on tässä joku muukin lärvikuva viimepäiviltä, hajotkaa koneidenne ääreen. Ja viime perjantailta muutama kuva sekalaista sakkia, mun mehupileet..






söpö muokkaus, kellertävä naama on pop.


Okei joo, koko loppuvuoden naamakiintiö täytetty. Toivottavasti ette oikeesti hajonneet sinne koneiden ääreen, haluun vielä että kommentoitte söpösti. :c Lauantaina ja sunnuntaina tosiaan ylioppilasjuhlia, sunnuntaina alkaa illalla työt ja saa nähdä milloin pääsen ja kykenen taas päivittelemään. Viettäkää kivat koulujen loput ja nauttikaa kesästä ! (:

2 kommenttia:

  1. Väärin! Ei se sisilisko häntäänsä tiputtanu sillon, sä avasit ulko-oven niin vauhilla että siltä sisiliskolta irtos pää! :----D

    VastaaPoista