10. helmikuuta 2013

It's the stars, the stars, that shine for you

Tää viikko on koostunu vanhojentanssien harkoista, festarikesän fiilistelystä, kesätöiden hankkimisesta, kuvanmuokkauksesta, kouluhommista ja pienestä (...) stressistä ensi viikkoa ajatellen. Hullua ajatella, että perjantaina mä oon se joka tanssii täydessä tällingissä ja mokaamista peläten. Muistan, kuinka 10 vuotta sitten ihasteltiin kauniita tanssijatyttöjä mekoissaan ja käytiin ujoina kysymässä heiltä nimikirjoitukset ystävänpäiväsydämiin. Eikä todellakaan tunnu, että siitä olis jo 10 vuotta.





Huikeeta on, että Suomi täyttyy kesällä ja ylipäätään tänä vuonna ihan mahtavista bändeistä. Rahatilanteen, koulujuttujen ja tottakai paskan sijaintini takia joudun jättämään suuren osan keikoista väliin, muun muassa BMTH:n, The Soundsin ja Black Veil Bridesin. Yhdet festarit mulle kuitenkin on varmasti tiedossa - Rock the Beach. En ees voi ymmärtää, miten noin paljon mahtavia bändejä ollaan saatu mahdutettua samoille festareille - ja vielä Suomeen! Menetän luultavasti kaikki kesätyörahani sillä reissulla mutta oon ajatellu sallia sen, kesä 2014 näyttää nimittäin jo nyt niin työntäyteiseltä että en taida muuta tehdäkään.


Tiistaina on vihdoinkin kampaaja, illalla tanssiharkat, keskiviikkona potkiaiset ja torstaina kenraalit. Perjantaina aamulla kampaus, omatekonen meikki, kolmet tanssit ja illalla jatkot. Oon nähny jo ainakin 3 kertaa unta vanhoista, pieleen on mennyt joka kerta. :--D Loppuun huikeeta Stone Souria, jonka tuun näkemään kesällä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti